2011. szeptember 26., hétfő

Maxpedition FATTY organizer - ez már az enyém

Üdv

Mint az már olvashattátok tőlem, nagyon megtetszett a Pocket EDC mint olyan. Ezért a gondolatot tett követte, és hirtelenjében beszereztem egyet.
Egyenlőre még üres. De gondolkodom rajta mi is kellhet nekem. Mivel én inkább erdőjáró vagyok, ezért valószínűleg azokat a termékeket fogom előnyben részesíteni melyeket ott tudok jól kihasználni. Ha majd megtöltöttem, ismét jelentkezem.
Most csak pár kép a már címben is megnevezett Maxpedition "taktikai tolltartó"-ról.





Maxpedition termékekről már régebben blogoltam. Ha nem ismered a márkát, de érdekel a téma, itt olvashatsz róla.

Tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez