2011. június 21., kedd

Tűzzel-vassal kiállítás Székesfehérváron immáron a VIII. - 2011

Üdv Mindenkinek!

Megpróbálom a lehetetlen és blogot írok. Nagyon nehéz mostanság a ezzel foglalkoznom mivel a cégünket is elérte a nagybetűs gazdasági válság és én mint "mindenhez" értő ember a cégnél, beosztást váltottam ami sajnos sokkal több elfoglaltsággal jár. És időt sajna csak a boltommal való foglalkozásból tudtam elvenni. Sajna ez van. Egyenlőre nem tudok mit tenni ellene. Ez van.
Higgyétek el mindent megteszek amit tudok.
Na elég volt a panaszkodásból.

Pihenésképpen -amire nagyon nagy szükségem van mostanság- eljöttem a Tűzzel-Vassal kiállításra Székesfehérvárra. Lényegében nem is a rendezvény volt a fő indok, hanem az, hogy sátorozzak és régi késes barátaimmal/ismerőseimmel/kapcsolataimmal találkozzam. 
Hát jelentem a kitűzött cél maximálisan sikerült! Annyira sikerült, hogy vettem 3 db vásárfiát is ami nemszokásom. ( Sokak szerint a 3 legszebb kést vettem meg :D ) ( Gondolkozom, hogy a facebook oldalamon csinálok egy könytárat és bemutatom a késeimet. )

Sajnos egyenlőre tokok nélkül

 A vásár a szokott helyen a Rácz utcában lett megrendezve. Az utcának megvan a maga feeleingje, de sajna csak pár száz méter, és ha az ember kicsit a távolba néz 10 emeletes házakkal néz farkas szemet.

 Kiállítók ugyanazok voltak (kis kivétellel) -ki mások lettek volna elvégre a késes céh tagjai- azzal nem is lett volna gond, de szerintem idén kevesebben jöttek el mint tavaly. Valamint elég kevés asztalon láttam újdonságokat. Tehát aki már az elmúlt évben már volt részt vett a vásáron, és idén nem sikerült eljönnie nem sokat vesztett. DE aki még nem volt, mindenféleképpen el kell jönnie és meg kell néznie egyet, mert nagyon sok élményben lesz része.

Ha rákattintasz a képre elolvashatod a Színpadi műsort.

Olyan dolgokat láthat itt amit nagyon kevés helyen, nagyon ritkán.Érdemes hozni gyerekeket is, ők is láthatnak nekik tetsző dolgokat.

Próbáltam számomra érdekes, vagy éppen újabban készített terméket lencsevégre kapni. Képek között természetesen találkozhattok majd olyan képekkel is melyeket már előző évi blogbejegyzésemben láthattatok. Ez nem a véletlen műve. Vannak kedvenceim.
Itt voltam és jövőre is itt leszek. Remélem ti is.































Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

ui: és végül egy kis gasztronómiai élvezet mini fotósorozat formájában




5 megjegyzés:

  1. Királyság. Idén annyira készültem rá, hogy jó előre beírtam a naptárba. Aztán jött mellé a többi bejegyzés: családi születésnapi buli, gyerek évzárója... Természetesen ugyanazon a napon, amikor a Tűzzel-vassal...:(

    VálaszTörlés
  2. Halacska guszta lett! Az a három fenti kés meg -bármit is adtál érte- nem volt rossz bolt. (nekem a középső tetszik a legjobban)

    VálaszTörlés
  3. Annyit megjegyeznék, hogy ez már a 8. fesztivál volt nem a 7. mint a címben :) Egyébként nagyon jól éreztem magam és ha lesz rá lehetőség jövőre is remélem ugyan így le tudunk majd menni.

    VálaszTörlés
  4. Miről beszélsz?
    Nem ismered a római számokat? VIII van odairva! ;-)

    VálaszTörlés
  5. Korrekt! Szivesen elmennék már egyre. A kések csodálatosak, biztos a programok is jók lehettek. Képeket szeretnénk még! :)))))

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez